מאזדה MX-30 החשמלית בישראל (יבוא מקביל)

חברת גזפרו ליסינג המתמחה ביבוא מקביל ודואגת להביא לכאן שלל דגמים שאינן משווקים ע”י היבואנים הרשמיים, מרחיבה את היצע הדגמים ומתחילה בשיווק מאזדה MX-30, הרכב החשמלי הראשון של היצרן, שלמרות קידומת של “MX” המאפיינת את דגמי הספורט של היצרן, מגיעה לשוק דווקא בגרסת קרוסאובר אופנתית…

ה-MX-30 נחשפה בעולם בתערוכת טוקיו בסוף 2019 ומהווה את החשמלית הראשונה של מאזדה בעולם, ולמרות שהיא פותחה על בסיס שלדת ה-CX-30, היא נהנית מראה קרוסאובר שונה ובעיצוב חריג הכולל דלתות אחוריות שנפתחות הפוך מהמקובל (דלתות התאבדות כפי שקוראים להם בשוק…), ומידות משפחתיות קומפקטיות עם 4.39 מטר לאורך, 1.79 מטר לרוחב, 1.57 מטר גובה ובסיס גלגלים של 265 ס”מ.

מאזדה MX-30 החשמלית

ה-30MX מצוידת במערכת הנעה קדמית חשמלית חדשה  e-Skyactiv הכוללת מנוע חשמלי המפיק 146 כ”ס המאיץ את הרכב ל-100 קמ”ש ב-9.7 שניות ומספק טווח נסיעה צנוע של עד 200 ק”מ בין טעינות בנסיעה משולבת או עד 265 ק”מ בנסיעה עירונית, בשל שימוש בסוללה קטנה יחסית לחשמליות אחרות בשוק בהספק של 35.5 KWH. יחד עם זאת, הדגם תומך בטעינה מהירה ומאפשר טעינת 80% סוללה ב-40 דקות בלבד. במאזדה מבטיחים התנהגות כביש ספורטיבית ביחס למקובל בחשמליות, בשל השימוש בסוללה קטנה יחסית שאינה מוסיפה משקל רב למכונית ביחס למתחרות. 

מאזדה MX-30 החשמלית

אבזור הדגם כולל לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה מקורית “8 עם 8 רמקולים, מושב נהג חשמלי, מושבים המרופדים עור סינטטי המשולב בבד ממוחזר, בקרת אקלים מפוצלת, שמשות אחוריות מושחרות, חישוקי גלגלים קלים “18, תצוגה עילית של נתוני הדרך ישירות על שמשת הרכב, חימום מושבים קדמיים, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, תאורה היקפית מסוג LED ועוד. בסעיף הבטיחות, מצוידת המכונית בחבילת אבזור מושלמת ששמה אותה בדרגה 8 – דרגת הבטיחות הגבוהה ביותר. חבילת אבזור הבטיחות כוללת, בקרה אקטיבית לסטיה מנתיב, בקרת שיוט START & GO, בלימת חירום אוטונומית, התרעה על עייפות נהג, זיהוי שטח מת, זיהוי תמרורים ו-7 כריות אוויר.

מחיר מאזדה MX-30 נקבע על 199,900 שקל לא ממש תחרותיים, אך במסגרת השקת הדגם מציעה גזפרו את הדגם ב-174,900 שקל, מחיר המשקף הנחה של 25,000 שקל מהמחירון. 

The post מאזדה MX-30 החשמלית בישראל (יבוא מקביל) appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.