לתשומת לב ראש הממשלה: אאודי A8 פלאג-אין בישראל

חברת צ’מפיון מוטורס, יבואנית אאודי בישראל, מודיעה על התחלת שיווקה של ה-A8 המחודשת בישראל, אשר תוצע לראשונה בגרסת פלאג-אין הייבריד המספקת שילוב מרשים של מרחב, נוחות, ביצועים וידידותיות לסביבה. ה-A8, מכונית הסאלון הגדולה והיוקרתית של היצרן, ידועה בעיקר בארץ בשנים האחרונות כרכב הרשמי של ראש הממשלה, נשיא המדינה ובעלי תפקידים בכירים נוספים.

ה-A8 פלאג-אין תשווק בארץ בגרסת ה-60TFSIe בתצורת מרכב רגילה (אורך של 5.19 מטר ובסיס גלגלים של 300 ס”מ) או Long מוארכת אורך של 5.32 מטר ובסיס גלגלים של 312 ס”מ), ומצוידת בהנעה כפולה (קוואטרו) כסטנדרט. מבחוץ כוללת ה-A8 אלמנטים עיצוביים חדשים המגדילים את נוכחות הרכב על הכביש עם גריל רחב יותר, כאשר כונסי אוויר “זקופים” יותר כמו הפנסים ומשתלבים לקו מתאר ייחודי. הרכב מגיע עם תאורת Digital Matrix LED, , תאורה אחורית OLED, חתימת אור ייחודית קדמית ואחורית, חלון גג פנורמי חשמלי, חבילת עיצוב חיצונית High Gloss, כאשר חישוקי 10 זרועות “20 כוכב שחור בעיצוב Y חותמים את מראה הרכב.

ביצועים ספורטיביים משולבים בנוחות גבוהה

מתחת למכסה המנוע מצוידת גרסת ה-PHEV במנוע טורבו בנזין 3.0 ליטרים V6 אשר יחד עם מנוע חשמלי מספקים הספק משולב של 462 כ”ס ומומנט מירבי של 71 קג”מ, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ומציעים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-4.9 שניות, לצד מהירות מרבית של 250 קמ”ש ואפשרות לנהוג על חשמל בלבד עד לטווח של 48 ק”מ.  עוד בתפריט מציעה המכונית היגוי דינמי לכל ארבעת הגלגלים ומערכת מתלי אוויר לנוחות נסיעה מושלמת. 

אאודי A8 פלאג-אין

אבזור

ברשימת האבזור תמצאו את כל האבזור החשמלי המקובל, בתוספת לוח מחוונים דיגיטלי “12.3, מסך מולטימדיה מרכזי “10.1 ומסך שלישי לבקרת האקלים “8.6 המעניקים מראה טכנולוגי בתא הנוסעים. אליהם מצטרפים גם מערכת סאונד פרימיום Bang & Olufsen עם 17 רמקולים, ו-16 ערוצים בהספק W730 וטכנולוגיית D3, הגה 4 זרועות בתיפור עור, מושבים קדמיים Contour מתכווננים חשמלית עם זיכרון ותמיכה לגב התחתון עם חימום, עיסוי ואוורור, מראות חיצוניות מתכווננות חשמלית מתכהות ומתקפלות עם חימום וזכרונות, שמשות אקוסטיות לבידוד רעש חיצוני, טאבלט לשליטה על מערכות הרכב, וילונות מתכווננים חשמלית למושבים האחוריים, חיפוי פנים אלומיניום מוברש בגוון מט כהה, מע’ בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורי שליטה, ריפודי עור  Valcona וחבילת עור פנימית מורחבת, מפתח חכם ,חבילת תאורה פנימית מורחבת, וסגירה רכה (servo) לדלתות, מע’ לטיהור ובישום האוויר ברכב, וטעינה אלחוטית. גרסת הלונג כוללת, בנוסף, מושבים אחוריים צדדיים המתכווננים חשמלית עם חימום.

אאודי A8 פלאג-אין

בטיחות

חבילת הבטיחות של דגמי ה- A8 מקיפה, ומציעה מגוון נרחב של מערכות  כסטנדרט, בהן: ניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, סיוע במניעת התנגשות מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לסיוע בזיהוי כלי רכב בשטח מת, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב, מערכת לסיוע בכניסה לצומת, מצלמות היקפיות  360 מעלות מערכת חניה אוטומטית וחיישני חניה היקפיים. בנוסף, היא כוללת 8 כריות אויר ולראשונה כסטנדרט, את תאורת Digital Matrix LED החדשנית, הכוללת כמיליון מיקרו-מראות זעירות המאפשרות שליטה בלתי מוגבלת על פיזור התאורה בחזית.

מחיר אאודי A8 פלאג-אין נקבע על 875,000 שקל לגרסה הרגילה ו-925,000 שקל לגרסת ה-Long.

The post לתשומת לב ראש הממשלה: אאודי A8 פלאג-אין בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.