ג’ינרג’י מציגה: הסוף לבעיית התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף

קבוצת ג’ינרג’י, ספקית פתרונות טעינה לכלי רכב חשמליים וחלוצת תחום הטעינה בישראל, מדווחת על פיתרון טכנולוגי חדש לבניינים המעוניינים בהתקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים, פתרון שלטענתם מהווה את הסרת החסם המשמעותי ביותר בחדירת כלי רכב חשמליים בישראל.

הפתרון טכנולוגי ייחודי זה המוצע על ידי ג’ינרג’י, מסיר את החסמים הקיימים בשוק, ויאפשר למאות אלפי בתי אב ליהנות מפתרון טעינה בחנית ביתם ויאיץ את צמיחת שוק כלי הרכב החשמליים בישראל, לאחר שאלפי לקוחות שביקשו בחודשים האחרונים להתקדם לרכב חשמלי, גילו שהתקנת עמדת טעינה בבניין משותף מלווה בבעיות טכניות רבות ולעיתים רבות גם בהתנגדות של וועד הבית. 

הפתרון שמציעה ג’ינרג’י, הוא מערכת ניהול טעינה אשר תאפשר לדיירי הבניין לטעון כלי רכב חשמליים בחנייתם הפרטית. הטעינה תתבצע באופן מסודר, תקני, בעזרת ניהול עומסים דינאמי המבוסס על פתרון טכנולוגי מבית ג’ינרג’י. בנוסף, כל חיובי הדיירים יבוצעו על ידי ג’ינרג’י, אשר תזכה את ועד הבית בגין החשמל הנצרך בעמדות. בנוסף, המערכת החדשה תעניק מענה לבעיות הפופולריות שליוו עד כה התקנת עמדות טעינה כמו:

  • חיבור לא תקני של עמדת הטעינה אל תשתיות החשמל המשותפות ברכוש המשותף.
  • גודל חיבור חשמל מוגבל, אשר אינו מאפשר טעינה של מספר כלי רכב חשמליים במקביל.
  • התקנות על ידי בעלי מקצוע לא מוסמכים אשר פוגעות במערכת החשמל של הבניין
  • קושי פיזי לחיבור תשתית החשמל של העמדה ללוח החשמל הדירתי
  • קושי בגבייה פרטנית של עלויות החשמל מכל דייר ודייר.

כדי לספק תשתית טעינה יציבה, ארוכת טווח, מקצועית, על פי כל התקנים, ג’ינרג’י פיתחה מערכת טעינה חכמה וייחודיות. לאחר ביצוע סקר מקצועי טרם ההתקנה, תתקין ג’ינרג’י רכזות טעינה חכמות על ידי חשמלאים מוסמכים ומקצועיים המועסקים על ידה. ביכולתן של רכזות אלה לנצל את יתרת החשמל של הרכוש המשותף בבניין ולהפנותו באמצעות “ניהול עומסים דינמי” לטובת טעינת כלי רכב חשמליים רבים ככל הניתן. תשתית הטעינה המותקנת על ידי ג’ינרג’י מופרדת לחלוטין מהחשמל המסופק לשירותים החיוניים של הבניין ומכאן היתרון הבטיחותי והתפעולי שלה. בנוסף לכך, במידה וזרם החשמל הקיים בבניין לא יספק את כל צורכי הטעינה, ג’ינרג’י תבצע הגדלה של חיבור החשמל המסופק לבניין המשותף ללא עלות מצד דיירי הבניין או הוועד. את החיוב בגין החשמל הנצרך תבצע ג’ינרג’י באופן שוטף, ישירות מול המשתמשים, על פי הצריכה בפועל.

ועד הבית/נציגות הדיירים לא יישאו בכל הוצאה בגין פריסת המערכת. דיירים אשר יהיו מעוניינים בפתרון טעינה בחנייתם הפרטית, יעשו זאת על ידי התקשרות ישירה מול ג’ינרג’י לצורך התקנת עמדת הטעינה הפרטית, תשלום דמי המנוי וחיוב בגין עלויות החשמל הנצרך. במקביל, ג’ינרג’י תזכה את וועד הבית באופן מרוכז בגין צריכת החשמל.

The post ג’ינרג’י מציגה: הסוף לבעיית התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.