ג’ילי מדווחת על 2,500 הזמנות והסכמים עם חברות גדולות במשק

הביקוש הגואה לדגמים חשמליים בישראל מעלה הילוך: יותר ויותר חברות וארגונים מצהירים על כוונתם להעביר את ציי הרכב שלהם לרכבים חשמליים, גם מהיבט החיסכון הכלכלי לחברה וגם לנוכח הביקושים הערים לכך מצד העובדים, שנהנים מהטבות מס המעודדות מעבר לדגמים ידידותיים לסביבה ונטולי פליטת מזהמים.

רפורמת שווי השימוש אשר צפויה להיכנס לתוקף כבר בינואר 2022, מתמרצת מעסיקים ועובדים הזכאים לרכב חברה לבחור ברכב חשמלי מלא. הטבת שווי השימוש תוגדל ל- 1,200 ₪ בחודש במקום 500 שקל כיום. בדומה למודל ה-EV100 העולמי, במסגרתו מתחייבות חברות ותאגידים בינלאומיים להעביר את ציי הרכב שלהן לרכב חשמלי, גם בישראל נראה כי מתחזק כוון דומה. אנו רואים עוד ועוד חברות שמעניקות תמריצים והטבות לעובדיהן על מנת שיעברו לרכבים חשמליים, תוך שהן מדגישות כי מדובר במודל כלכלי משתלם, אך גם ככזה ששומר על הפן הסביבתי של צמצום פליטות מזהמים לאוויר.

כעת מצטרפות לרשימה שהולכת ומתפתחת גם 3 חברות גדולות בתעשייה – יפאורה, אלביט ואמדוקס, שהודיעו כי יעבירו את ציי הרכב שלהן בהדרגה מרכבי בנזין לרכבים חשמליים. כך בחברת יפאורה הודיעו כי יחליפו בשלב הראשון את הרכבים הקיימים במטה החברה בדגם החדש של Geely, לרבות רכבו של המנכ”ל, וכבר במהלך השנה הקרובה יוחלף באופן הדרגתי רוב צי הרכבים לרכבים חשמליים מדגם גאומטרי C, במסגרת הסכם ליסינג שמבצעת החברה באמצעות חברת AVIS.

באלביט הוזמנו עשרות רכבים חשמליים של המותג Geely בהם ייעשה שימוש בין מתקני החברה ברחבי הארץ. במקביל, הודיעו בחברה כי הגאומטרי C ייכנס כבר בראשית השנה לתכנית  הרכבים החשמליים שיוצעו לעובדים במסגרת הסכמי הליסינג שלהם עם החברה.

אליהן מצטרפת חברת אמדוקס שהזמינה עשרות רכבי ג’ילי חשמליים עבור צי רכבי העובדים במסגרת מהלך אסטרטגי שיחל בראשית 2022.

לדברי יוניון מוטורס יבואנית ג’ילי, מאז שהחל השיווק בתחילת נובמבר, נפתחו עד כה לא פחות מ-2,500 הזמנות לדגם, נתונים מרשימים שיהפכו אותה לאחת החשמליות הפופולריות ביותר על הכביש בשנה הבאה, אם לא הפופולרית ביותר.

לדברי רונן יבלון, מנכ”ל Geely ישראל, “אנו רואים חברות רבות במשק הישראלי שפועלות להחדרת הרכבים החשמליים לציי הרכב שלהן, ומבינות את היתרון הכלכלי הגלום במעבר זה, לצד התרומה המשמעותית לצמצום פליטות המזהמים ושיפור חווית הנהיגה של עובדיהן”.

לקישור למבחן ג’ילי גאומטרי C לחצו כאן

צילום תמונה ראשית: רונן טופלברג

The post ג’ילי מדווחת על 2,500 הזמנות והסכמים עם חברות גדולות במשק appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.