בקרוב בישראל: צ’רי אומדה 5 נחשפת בפרטים נוספים

יצרנית הרכב הסינית צ’רי (Chery) משחררת פרטים נוספים אודות רכב הפנאי החדש שלה אומדה 5 (Omada 5) שצפוי להגיע לשוק הסיני כבר ברבעון השני של השנה בדגמי בנזין, ומעט מאוחר יותר גם בדגמי פלאג-אין הייבריד וחשמלי מלא המיועדים גם לשיווק באירופה ובישראל. מדובר בדגם שככל הנראה עשוי להוביל את כניסתה של צ’רי לישראל, לאחר שזו הודיעה בחודש החולף כי שכרה חברת יחסי ציבור בארץ והיא מקיימת מגעים עם מספר יבואנים לשיווק דגמיה בישראל כבר במהלך השנה הנוכחית.

האומדה 5 הינו רכב פנאי בגודל משפחתי (C-SUV) המציע את שפת העיצוב החדשה של היצרן “אומנות בתנועה”, האמורה לקלוע לא רק לטעמו של הלקוח הסיני, אלא גם לשאר שווקי העולם כרכב שעתיד להיות משווק גם באירופה, דרום אמריקה, אסיה, אפריקה ועוד. הרכב מתאפיין בקווי עיצוב חדים יחסית, גג בסגנון “צף” ושלל נגיעות קוסמטיות שמנסות להקנות לו מראה ספורטיבי, ומציע מידות משפחתיות מקובלות לסגמנט עם 4.4 מטר לאורך, 1.83 מטר לרוחב, 1.58 מטר גובה, אך עם בסיס גלגלים קטן יחסית של 263 ס”מ.

צ'רי אומדה 5

צילומים מתוך אתר “XCAR” הסיני

בשלב הראשון חושפת צ’רי את המפרט שעימו יתחיל הדגם בסין, הכולל מנוע טורבו בנזין 1.6TGDI ליטר המפיק 197 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. בחודשים הקרובים ייחשפו גם גרסאות הפלאג-אין הייבריד והחשמלי המלא של הדגם שרלוונטיות יותר לארץ. בתוך תא הנוסעים מציע הדגם עיצוב מודרני בסגנון “נקי” עם מיעוט של מתגים, כאשר מרבית תפעול הרכב עשוי להיות דרך צמד מסכים גדולים “12.3, כאשר מסך המולטימדיה יתמוך לא רק באפל קאר-פליי, אלא גם בתקנים המקבילים שפופולרים בסין כמו “Baidu CarLife” ו-“Huawei HiCar”. אל אלו מצטרפים הגה קטום, ידית הילוכים בסגנון “סטיק” של מטוס ושלל נגיעות קוסמטיות בצבעים עליזים לטובת מראה צעיר יותר והתאמה אישית לטעם הלקוחות.

שיווק הדגם בסין יחל כבר ברבעון השני של השנה במחיר התחלתי של $17.380. בצ’רי מדווחים שעם חשיפת הדגם לראשונה בתערוכת הרכב הסינית בגואנגג’ואו, יצר הדגם עניין רב בעולם וסוקר בלא פחות מ-200 מדיות מובילות ב-40 מדינות בעולם (גם ישראל מוזכרת בהודעה…)

The post בקרוב בישראל: צ’רי אומדה 5 נחשפת בפרטים נוספים appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.