בשוק האמריקאי סתם ענק זה אף פעם לא מספיק ענק ולכן הוגוניר החדש זוכה לגרסת L עצומה בגודלה שתדרוש מכם מכשיר קשר בכדי לדבר עם הנוסעים מאחור. בנוסף, אלו הדגמים הראשונים בג’יפ המחלפים את מנוע ה- V8 המסורתי במנוע טורבו מודרני.
בשוק האמריקאי סתם ענק זה אף פעם לא מספיק ענק ולכן הוגוניר החדש זוכה לגרסת L עצומה בגודלה שתדרוש מכם מכשיר קשר בכדי לדבר עם הנוסעים מאחור. בנוסף, אלו הדגמים הראשונים בג’יפ המחלפים את מנוע ה- V8 המסורתי במנוע טורבו מודרני.