תערוכת אוטומוטור 2022 מתחשמלת

תערוכת הרכב המסורתית אוטומוטור חוזרת בפסח הקרוב (לאחר שאשתקד נדחתה לקיץ עקב הקורונה) ותתקיים בפעם ה-34 בגני התערוכה אקספו תל אביב בחול המועד פסח בין התאריכים 17 עד ה-20 באפריל 2022.

לדברי המארגנים, תתמקד אוטומוטור 2022 בעולם הרכב החשמלי כשבמרכזה תצוגה של מיטב כלי הרכב החשמליים הנמכרים בישראל והבטחה להשקה וחשיפה של מותגים חדשים שיוצגו לראשונה בארץ, כאשר ביתן 10 המרכזי יהפוך לביתן המחשמל. בחלק אחר של גני התערוכה יוקם אצטדיון אקסטרים עם יציע אשר יכול לאכלס 3,000 צופים. במשך כל יום, יהיו לפחות חמישה מופעי אקסטרים בהם ייקח חלק גם אריאל דדיה אלוף ישראל במוטוקרוס מי שמחזיק בשיא של קפיצה למרחק עם אופנועי מוטוקרוס. במסגרת המופעים תהיה הדגמת נהיגת דראג, מופעי פעלולים של טרקטורים, יהיו גם מסלולי 4X4 לרנגלרים, מופע אופנועי כביש פריסטייל וכן מופעי דריפטינג מרהיבים.

באולמות נוספים תיערך תצוגה של מגוון מכוניות על, תצוגת אופנועים בעיצוב מיוחד וסדנאות שדרוג רכב שיציגו שיפורים עיצוביים. אולם נוסף יוקדש לאופנועים של הארלי דיווידסון וטריומף. לצד הכלים הקלאסיים של שני המותגים האלה, הקהל יוזמן לקחת חלק במסיבת ענק שתתקיים לאורך כל ארבעת ימי האירוע המוטורי עם מוסיקה וכיבוד. אולם ענק נוסף יוקצה לחידושים טכנולוגיים בענף מחידושי הטעינה החשמלית ועד מצברים, סימולטורים, VR, מערכות הגנה, חומרי טיפוח, ניווט, ציוד, אבזור ופטנטים לאנשי מקצוע ולקהל הרחב. חלק מהמוצרים המוצגים יהיו במבצעי מכירה מיוחדים.

לדברי דורון גילר, מנכ”ל רבמוטור מפיקת אירוע אוטומוטור: “עולם הרכב עובר מהפכת חשמול ואנחנו מביאים לקהל את כל החידושים בתחום יחד עם יבואני הרכב שחוזרים השנה להציג באוטומוטור. המגמה שלנו להתאים את האירוע גם לשוחרי עולם הרכב וגם למשפחות המחפשות תוכן איכותי במהלך החג”.

מחיר כרטיס כניסה לתערוכת אוטומוטור 2022 נקבע על 129 שקל. ילד מגיל 5 חייב בכרטיס וניתן לרכוש כרטיסים מראש באמצעות וועדי עובדים ומועדוני לקוחות. 

The post תערוכת אוטומוטור 2022 מתחשמלת appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.