פורד ברונקו החדש בדרך לישראל !

חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, מודיעה היום על כוונותיה להשיק את פורד ברונקו החדש בישראל כבר בחודשים הקרובים, לאחר שנודע שישראל תהיה בין השווקים הראשונים בעולם לקבל את רכב השטח המיתולוגי שחוזר לעולם בדור חדש לאחר היעדרות של 25 שנה. יחד עם זאת, בשלב הראשון תגיע לארץ כמות קטנה של הרכבים, בשל הביקוש העצום שנוצר לדגם בעולם.

מאז שחשפה בעולם פורד את הברונקו החדש בדיוק לפני שנה, מעורר הברונקו בכל מקום הסתערות על הסוכנויות בניסיון לשריין הזמנה מהר ככל הניתן,] ולדברי היצרן לעתים, אף מבלי לבחור בצבע, מספר דלתות או רמת גימור, מה שהביא בהרבה סוכנויות שלו בעולם את התשובה “סולד אאוט” ללקוחות שמתעניינים בדגם. בסה”כ נרשמו בשוק האמריקאי עד כה כ-125 אלף הזמנות לדגם החדש, מתוך כ-190 אלף לקוחות שביקשו לרכוש את הברונקו באמצעות רישום מוקדם, המהווים למעשה את מלאי היצור של הדגם שנתיים קדימה. למרות זאת, ישראל תהיה בין השווקים הראשונים בעולם לקבל את הברונקו, ולדברי היבואן כבר בחודשים הקרובים יגיעו לארץ מכוניות ראשונות בכמה גרסאות שטח מרתקות, שמותאמות לתנאי נהיגה שונים.

הדור השישי של הברונקו יוצע בגרסאות מרכב ארוך 4 דלתות, מרכב קצר 2 דלתות וגרסת ברונקו ספורט שמצטרפת לשלל המתחרים שהציגו גרסאות ספורט מעודנות ומתורבתות יותר לנהיגת כבישים. יאמר לזכותם של מעצבי פורד, שהדגם החדש מציע עיצוב מרהיב המצליח לשלב היטב בין העיצוב הנוסטלגי והאהוב של הדגם לבין מראה מודרני, וכולל שלל אפשרויות התאמה אישית, כולל פירוק של הגג וחלקי מרכב נוספים ואופציה לחישוקי גלגלים עד “31 !. הדגם שלא נכנע לאופנה העכשווית ומבטיח לשמור על יכולות שטח גבוהות במיוחד, פותח על שלדת סולם ונהנה ממרווח גחון מרשים של 29.4 ס”מ, הנעה כפולה ואפשרות לחציית מכשולי מים עד לגובה של 85 ס”מ.

הדגם יוצע בשלב הראשון בגרסאות 4X4 בלבד, ובניגוד למקובל בתעשיית הרכב האמריקאית, לא תמצאו כרגע בתפריט מנועי V6 או V8 אטמוספרים, אלא צמד מנועי טורבו מסדרת ה-Ecoboost הראשון, 4 צילינדרים בנפח 2.3 ליטר המפיק 270 כ”ס ומומנט מרבי של 42.8 קג”מ והשני V6 טורבו בנפח 2.7 ליטר המפיק 310 כ”ס ומומנט מרבי של 55.2 קג”מ. צמד המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 10 הילוכים.

יחד עם הברונקו החדש, רכב הפנאי החשמלי מוסטנג מאך E והגרסה החשמלית של טנדר הפורד F-150, נראה שבשנה החולפת פורד אמריקה עולה על מסלול חיובי עם דגמים שיוצרים המון עניין בעולם.

מחיר פורד ברונקו בישראל והמפרט שיגיע לארץ יפורסמו עם התחלת השיווק.

The post פורד ברונקו החדש בדרך לישראל ! appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.