עם טווח עד 570 ק”מ: יונדאי איוניק 5 המחודשת בישראל

בדיוק 3 שנים לאחר שהחל השיווק בארץ של יונדאי איוניק 5 החשמלית, מתחילה כלמוביל היבואנית בשיווק דגמי 2024 של הדגם, לאחר שעברו מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים, ומגיעים לארץ כחמישה חודשים לאחר החשיפה העולמית. מאז שהושק הדגם בארץ בקיץ 2021 נמכרו כאן מעל ל-5,000 מדגמי האיוניק 5, שהפכו אותו לאחד מרכבי הפנאי החשמליים הפופולריים בארץ.

האיוניק 5 המחודשת זוכה לעדכונים קלים לעיצוב הכוללים פגושים חדשים בעיצוב מעט יותר ספורטיבי, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ואווירודינמי יותר, עדכון לספוילר האחורי ותוספת של מגב אחורי מבורך שהיה חסר בדגם היוצא. מצלמות הצד החדשות המחליפות את מראות הצד המסורתיות, נותרו לעת עתה מעבר לים. בתא הנוסעים רושמת המכונית עדכונים בולטים יותר, עם הגה בעיצוב חדש, צביעה חדשה ללוח השעונים והמולטימדיה בצבע שחור, גרפיקה חדשה ללוח השעונים והמולטימדיה, תוספת של קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי גם אלחוטיים, עדכונים קוסמטיים נוספים בתא הנוסעים ועיצוב חדש לקונסולה המרכזית בין המושבים הקדמיים.

לשמחתנו, בדומה לדגמי יונדאי חדשים אחרים, היצרן לא בוחר בסגנון העיצוב הנקי המשתלט על תעשיית הרכב וממשיך לספק לנו אווירה טכנולוגית מתקדמת, אך כזו המלווה בהנדסת אנוש טוב ושימוש נרחב במתגים פיזיים במטרה להפוך את תפעול מערכות הרכב לקל ופשוט יותר לכל אלו שפחות מתחברים לתפעולים המסורבלים לעתים דרך המסכים. כך למשל בקרת האקלים הדיגיטלית ממשיכה להציע פאנל תפעול נפרד שאף עבר שדרוג בדגם החדש ובקונסולה המרכזית בין צמד המושבים הקדמיים הותקנו כפתורי גישה לחימום המושבים וההגה, אוורור המושבים ותפעול המצלמות וחיישני החניה, במיקום מושלם לטעמנו, לצידם של מחזיקי הכוסות ומשטח הטעינה האלחוטי. אל המפרט הצטרפו גם שקעי USB-C המחליפים את שקעי ה-USB הרגילים.

הדגם המחודש יוצע עם 2 גרסאות סוללה לבחירה: גרסת הכניסה “פרימיום” כולל הנעה אחורית ומנוע צנוע יותר המפיק 170 כ”ס, אשר יחד עם סוללת 63kWh מבטיחה טווח נסיעה של 440 ק”מ ותאוצה ל-100 קמ”ש ב-8.5 שניות. שאר הגרסאות זוכות למנוע חשמלי חזק יותר המפיק 229 כ”ס (שיפור של 12 כ”ס ביחס לדור הקודם) וסוללת 84kWh המבטיחה טווח נסיעה עד 570 ק”מ, כתוספת של 89 ק”מ לעומת הדגם היוצא שצויד בסוללת 72.6kWh, לצד תאוצה ל-100 קמ”ש ב-7.5 שניות. גרסת ההנעה הכפולה לעת עתה לא מגיעה לארץ.

רמות גימור

רמת גימור Premium (טווח נסיעה של 440 ק”מ) כוללת: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 12.3 אינץ’ ותאימות לממשקי Apple CarPlay ו-Android Auto, מצלמה אחורית, בורר מצבי נהיגה בכביש, קונסולה מרכזית על מסילה עם אפשרות הזזה עד 14 ס”מ, לוח מחוונים צבעוני דיגיטלי מלא SVC בגודל 12.3 אינץ’, בורר הילוכים אלטרוני בצד ההגה, מנופי שליטה מגלגל ההגה על רמת אחזור אנרגיה (רגנרציה), קיפול מראות חשמלי, ידיות דלתות שקועות, בלם יד חשמלי + AUTO HOLD, שמשות כהות, תאורת LED, תאורת LED פנימית, חיישני גשם ותאורה, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת עם פתחי מיזוג אוויר למושב האחורי,מושב נהג חשמלי+כרית ניפוח לגב תחתון, התנעה וכניסה ללא מפתח, אפשרות כוונון מושב נוסע לגובה וחישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינץ’.

רמת גימור  Ultimate עם טווח נסיעה של 570 ק”מ מוסיפה: דלת תא מטען חשמלית עם אפשרות לכוונון גובה ומהירות, ופתיחה אוטומטית לידיות הדלתות.

רמת גימור  Limited עם טווח נסיעה של 530 ק”מ מוסיפה טעינה אלחוטית לנייד 15W, ECM – מראה מרכזית מתכהה אוטומטית למניעת סינוור, גלגל הגה עם חימום, ריפודי עור, מושב נוסע עם כיוון חשמלי וכרית ניפוח גב תחתון ואוורור וחימום מושבים קדמיים.

רמת גימור Elite עם טווח נסיעה של 530 ק”מ מוסיפה גג שמש פנורמי, תאורת אווירה משתנה, Relaxation Seat – מושבים קדמיים מתכווננים הניתנים להטיה מלאה, זכרונות למושבים קדמיים, מושב אחורי עם אפשרות לכיוון חשמלי, חימום מושבים אחוריים, מערכת שמע מבית BOSE ו- Active Sound Design, מערך מצלמות היקפיות הכולל מערכת להצגת השטח המת בלוח השעונים בעת מעבר נתיב, ומערכת המאפשרת להוציא את הרכב מהחניה מרחוק באמצעות שלט הרכב. 

מחיר יונדאי איוניק 5 החדשה יחל מ-209,990 שקלים תחרותיים מאוד לגרסת הכניסה עם טווח 440 ק”מ. מחיר גרסת ה-570 ק”מ יחל מ-229,990 שקל, בעוד צמד רמות הגימור הגבוהות בעלות טווח של 530 ק”מ יעלו 248,990 שקל לגרסת ה-Limited ו-279,990 שקל לגרסת ה-Elite.

מעוניינים בנסיעת מבחן על הדגם החדש וקבלת הצעת מחיר מסודרת כולל אפשרויות מימון וטרייד-אין? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post עם טווח עד 570 ק”מ: יונדאי איוניק 5 המחודשת בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.