בדיוק 3 שנים לאחר שנחת בארץ הדור הנוכחי והשלישי של ניסאן קשקאי, מתחילה פריסבי היבואנית בשיווק דגמי 2024 של הקרוסאובר הפופולרי של היצרן, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה. מאז שהושק הדור השלישי, ממשיך הקשקאי להיות פופולרי עם 350,000 מסירות ברחבי העולם, אך בארץ התייקרות משמעותית של הדגם פגעה במכירות והוא זוכה לפופולריות נמוכה מבעבר.
במסגרת מתיחת הפנים, מתעדכן הדגם בחזית חדשה למראה, הכוללת עיצוב מעודן יותר ויישור קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרן. מאחור, אלמנט תאורת הבומרנג הדק שממסגר את הצד העליון, ממשיך דרך הפנסים האחוריים החדשים ונרשם גם פגוש בעיצוב חדש. בצידי הרכב הקשקאי המעודכן נהנה מגימור שחור מבריק חדש למרכב מתחת לדלתות וקשתות הגלגלים, לצד חישוקי סגסוגת חדשים בחיתוך יהלום בגודל 17 אינץ’ כסטנדרט, או סגסוגת חדשה 18, ו-19 אינץ’ ברמות הגימור הגבוהות.
בתא הנוסעים מצוידת הרכב במערכת המולטימדיה החדשה של ניסאן, מבוססת אנדרואיד עם מסך רחב יותר וממשק גרפי חדש וידידותי יותר למשתמש. מדובר ברכב הראשון של ניסאן שמגיע לאירופה מצויד במולטימדיה החדשה, הכוללת כסטנדרט גם עדכוני תוכנה מרחוק (OTA), מפות של גוגל, ולאחר שנכנסתם עם חשבון Google אישי, ניתן לגשת למיקומים ולנקודות העניין המועדפות. לצד זה, נרשמים עדכונים קוסמטיים קלים, שדרוג איכות החומרים וההרכבה, גרפיקה חדשה ללוח השעונים הדיגיטלי, עיצוב חדש לידית ההילוכים האלקטרונית, תאורת אווירה נרחבת יותר ועוד.
הדגם ישווק בגרסת מנוע אחת הכוללת מנוע טורבו בנזין 1.33 ליטר המפיק 156 כ”ס ו-27.5 קג”מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, מערכת היברידית מתונה והנעה קדמית. עם יחידת הכח הנ”ל, מציעה המכונית תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.2 שניות, מהירות מרבית של 199 קמ”ש וצריכת דלק של 15.8 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. גרסת ה-E-POWER הכוללת הנעה חשמלית ומנוע בנזין המשמש כגנרטור שהוצעה בדגם היוצא, לעת עתה לא תגיע יותר לישראל.
הדגם ישווק ב-4 רמות גימור לבחירה, כאשר האבזור הסטנדרטי (רמת גימור Acenta) כולל: מולטימדיה עם מסך מגע “12.3 וקישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, חישוקי “17, בקרת אקלים כפולת אזורים (אך ללא פתחי מיזוג אחוריים), מצלמת רוורס, חיישני רוורס מקוריים, תאורה חיצונית מסוג LED, קיפול מראות חשמלי ועוד.
רמת הגימור השניה “AcentaTech ” המכוונת יותר ללקוחות פרטיים, כוללת בנוסף: חישוקי “18, לוח שעונים דיגיטלי “12.3, פתחי מיזוג אחוריים, מצלמות 360, משטח טעינה אלחוטי 15W, ריפודי מושבים משולבים בד ועור טבעוני, תאורת אווירה חלקית, חיישני חניה גם מלפנים, גג זכוכית פנורמי, שמשות אחוריות מושחרות ועוד.
רמת הגימור השלישית “Tekna” כוללת גם חישוקי “19, תצוגה עלית של נתונים על השמשה הקדמית, מושבי עור מלא (טבעוני), דלת תא מטען חשמלית, תאורה קדמית אדפטיבית, תאורת אווירה מלאה בתא הנוסעים, מושב נהג חשמלי ועוד, כאשר רמת הגימור הרביעית כוללת גם צביעה דו-גוונית למרכב.
אבזור הבטיחות כולל כסטנדרט: 7 כריות אוויר (כולל כרית אוויר מרכזית בין הנהג לנוסע), מערכת לבלימה במצבי חירום הכוללת זיהוי הולכי רגל, מערכות בקרה והתערבות בסטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, – מערכות להתראה והתערבות בשטח “מת”, שליטה אוטומטית באורות גבוהים, התראה על עייפות הנהג, מערכת התראה על תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית גם ברוורס, זיהוי תמרורי תנועה ועוד.
מחירי ניסאן קשקאי החדש ממשיכים לטפס וייחלו מ-177 אלף שקל לגרסת הכניסה “Acenta”, כ-187 אלף שקל לרמת הגימור “AcentaTech “, כ-200 אלף שקלים לרמת הגימור “Tekna” ותוספת של 4,000 שקל לצביעה דו-גוונית למרכב.
מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם החדש וקבלת הצעת מחיר מסודרת כולל אפשרויות מימון שונות וטרייד-אין? הכניסו פרטים כאן
לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם
The post ניסאן קשקאי 2024 החדש בישראל: החל מ-177 אלף שקל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.