יונדאי חוגגת ייצור 2 מיליון טוסון בצ’כיה ומשיקה את הטוסון המחודש בישראל

בדיוק 20 שנה לאחר שהוצג הדור הראשון של יונדאי טוסון, ה-SUV הנמכר ביותר של היצרן ברחבי העולם, ו-3 שנים לאחר שהושק כאן הדור הרביעי של הדגם, מתחילה כלמוביל היבואנית בשיווק דגמי 2024 לאחר שעברו מתיחת פנים של אמצע החיים. הטוסון נחשב לאחד מרכבי הפנאי הפופולריים ביותר בארץ ומאז השקת הדור הראשון עלו כאן לכביש לא פחות מ-73,000 רכבים. הטוסון ימשיך להגיע אלינו ממפעל ההרכבה בצכ’יה שבדיוק השבוע חגג את ייצור הטוסון ה-2 מיליון במפעל האירופאי, מתוך כ-7 מיליון מדגמי הטוסון שיוצרו עד כה בעולם. במפעל הצ’כי אגב מצהירים ש-2 מתוך כל 5 טוסון שנמכרו באירופה, היו מהדגמים ההיברידיים שלצערנו למרות ההבטחות בעבר טרם הגיעו לארץ ביבוא רשמי.

במסגרת מתיחת הפנים שומרת יונדאי על העיצוב המוכר של הדגם, שמסתפק בעדכונים קלילים בחזית הרכב ומאחור במטרה להעניק לרכב מראה מעט יותר ספורטיבי, כאשר הדגם המחודש יוצע בארץ כבר מגרסת הכניסה עם צביעה דו-גוונית למרכב, פנסי LED בחזית עם חתימת אור חדשה ליום וחישוקי “18 קלים בעיצוב חדש.

שינוי משמעותי יותר תפגשו בתא הנוסעים שזוכה לעיצוב חדש כמעט לחלוטין, המאמץ סביבת נהג שמזכירה את האיוניק 5 החשמלית ומבטיחה מראה טכנולוגי המשולב בהנדסת אנוש משופרת, שימושיות ותחושה יוקרתית מבעבר. חבל רק שלוח שעונים דיגיטלי מלא וידית ההילוכים האלקטרונית שעברה למיקום יעיל יותר מאחורי ההגה יוצעו רק מרמת הגימור השלישית שמחירה כבר חוצה את רף ה-200,000 שקל.

הדגם ישווק רק בגרסת הטורבו 1.6 ליטר המוכרת, שמתעדכנת בהספק נמוך יותר של 160 כ”ס (במקום 180 כ”ס) ומציעה יחד עם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.9 שניות ומהירות מרבית של 192 קמ”ש. צריכת הדלק עומדת על 14.98-13.88 ק”מ לליטר בממוצע בהתאם לרמת הגימור הנבחרת ולרכב דרגת זיהום אוויר 14.

האבזור הסטנדרטי שודרג וכולל כבר מגרסת הכניסה “Premium” גם כניסה והנעה ללא מפתח, כולל אפשרות להניע את הרכב מהשלט, מערכת מולטימדיה מקורית של היצרן 12.3 אינץ’ עם חיבור אלחוטי ל- Apple CarPlay ו- Android Auto, ווילונות מכאניים בדלתות אחוריות, בלם יד חשמלי, קיפול מראות חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת הכוללת שליטה נפרדת גם למושב האחורי, שמשות אחוריות מושחרות, בורר מצבי נהיגה ועוד. אבזור הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, התרעה על שכחת נוסע במושב האחורי, בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת ועוד. מחיר הרכב עלה ונקבע על 184,900 שקל. 

רמת הגימור השניה “Panoramic” כוללת בנוסף גג שמש פנורמי נפתח, תאורות LED פנימית, תאורת אווירה, אפשרות כוונון מושב נוסע לגובה ומחירה נקבע על  192,900 ₪. 

רמת הגימור השלישית “Luxury” כוללת גם חישוקי סגסוגת 19 אינץ’, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, בורר הילוכים אלקטרוני על מוט הגה, אשר משחרר שטח שימושי יותר באזור הקונסולה המרכזית, לוח מחוונים דיגיטלי מלא 12.3 אינץ’, מראה פנימית מתכהה אוטומטית נגד סינוור, פנסים אחוריים משולבים LED, קיפול שורת מושבים אחוריים בלחיצת כפתור, דלת תא מטען חשמלית, בלימת חירום במהלך פניה בצומת במידה וישנה תנועה חוצה, מערכת אקטיבית לזיהוי ומניעת התנגשות בכלי רכב “בשטח מת” ובלימה אוטונומית גם ברוורס. מחיר 204,900 ₪.

דגם ה- Elite Turbo הבכיר מוסיף מושבים קדמיים חשמליים כולל כיוונון גב תחתון. ריפודי עור הכוללים חימום ואיוורור מושבים קדמיים, טעינה אלחוטית לנייד, חיישני חניה הקפיים, מערכת אקטיבית להתרעה ומניעת התנגשות בעת כניסה ויציאה מחניה ומערך מצלמות היקפיות 360. מחיר 219,900 ₪.

מעוניינים בנסיעת מבחן לטוסון החדש וקבלת הצעת מחיר כולל אפשרויות מימון וטרייד אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post יונדאי חוגגת ייצור 2 מיליון טוסון בצ’כיה ומשיקה את הטוסון המחודש בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.