יבואנית טויוטה נערכת להשקת ג’ילי גאומטרי C החשמלית

מתקפת מותגי הרכב הסינים בעיצומה, וחברת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה, לקסוס מיפן ו-GAC הסינית, נערכת להשקת מותג סיני נוסף, עם סיום הכנות ראשונות לשיווק מותג הרכב החשמלי ” גאומטרי ” (Geometry ) המיוצר ע”י ענקית הרכב הסינית ג’ילי, ויוצע כאן בתחילת הדרך עם דגם ה-“גאומטרי סי”. בימים אלה, מסיימת משלחת של בכירי יצרנית הרכב חודש של היערכות בישראל בשיתוף יוניון מוטורס, כחלק מבחינת התאמת הרכב למזג האוויר הישראלי לקראת שיווקה המתוכנן של המכונית בראשית 2022.

לפני מספר שבועות נצפה בישראל הרכב הראשון מסוג Geometry C אשר נחת בארץ לצורכי ניסוי ובדיקות בישראל. לצד מרכב קרוסאובר מודרני למראה, מצוידת המכונית במנוע חשמלי המפיק 204 כ”ס, ומספק תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-6.9 שניות, ושתי גרסאות סוללות שצפויות להגיע לארץ בקיבולת של 53KW המבטיחה טווח נסיעה של 400 ק”מ או סוללת 70KW המבטיחה טווח של 550 ק”מ, אך יחד עם זאת לפי תקן ה-NEDC הפחות מחמיר מתקן ה-WLTP שהפך להיות הקובע כיום. יחד עם זאת, היבואן מבטיח שעם תחילת השיווק בארץ, הדגם יוצע בתקינה אירופאית מלאה, מה שלא יגביל את היבוא לארץ. הדגם ישווק בארץ עם רמת אבזור עשירה במיוחד, לצד חבילת בטיחות מקורית מתקדמת, וצפוי להציע תא נוסעים משפחתי מרווח למדי, הודות בין השאר לבסיס גלגלים של 270 ס”מ.

היבוא לישראל יהיה תחת חברת “גאו מוביליטי” שהיא חברת בת של יוניון מוטורס ומנכ”ל החברה בישראל הוא רונן יבלון.

בין נציגי היצרן שהגיעו לישראל בתחילת החודש מנהלים מתחומי השיווק, שירות וטכני ומנהל אזור המזרח התיכון. במהלך שהותם, אשר צפויה להסתיים בימים הקרובים יבצעו בדיקות התאמה לרכב הניסוי, יבקרו במתחמי המכירה והשירות אשר נבנים כעת עבור המותג, ייפגשו עם לקוחות מוסדיים פוטנציאלים ויבצעו הדרכות טכניות לצוותי היבואנית.

קצת על ענקית הרכב ג’ילי

ג’ילי היא יצרנית הרכב המובילה בסין המשווקת רכבים תחת המותג GEELY Auto, Zeekr ו-Geometry ומחזיקה בין היתר בבעלות מלאה על וולוו, וב-50% ממותגי הרכב Lynk & Co. ולוטוס. הקבוצה מעסיקה כ-50 אלף עובדים ב-12 מפעלים וב-5 מרכזי מו”פ בסין, שוודיה, אנגליה וגרמניה. כמו כן מחזיקה GEELY במרכזי עיצוב בשנחאי, גטבורג, ברצלונה, קליפורניה וקובנטרי. לקבוצת הרכב GEELY AUTO זרועות גלובליות ואינספור שיתופי פעולה אשר הופכות אותה לשחקן משמעותי בענף הרכב העולמי.

The post יבואנית טויוטה נערכת להשקת ג’ילי גאומטרי C החשמלית appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.