8 חודשים לאחר שנחתה כאן פיג’ו 208 המחודשת לאחר שעברה מתיחת פנים של אמצע החיים, מתחילה לובינסקי היבואנית בשיווק הדגם המחודש הכולל גם את יחידת הכח החדשה מתוצרת פיג’ו, הכוללת מנוע, תיבת הילוכים ותמיכה היברידית קלה, ולמעשה אותו המנוע שמוצע כיום בדגמי ה-3008 וה-5008 החדשים, אשר יגיע בהדרגה גם לכל שאר דגמי החברה.
פיג’ו 208 בגרסת ה-MHEV החדשה משלבת בין מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר מהדור החדש (מצויד בשרשרת טיימינג ולא בחגורת הגומי הספוגה בשמן ולא זכורה לטוב), המפיק 136 כ”ס ו-23.4 קג”מ ובמנוע חשמלי (48 וולט) המפיק 22 כ”ס ו-5.2 קג”מ שכוחו מגיע מסוללת ליתיום בקיבולת של 0.89 קילוואט, כך שההספק המשולב של מערכת זו עומד על 145 כ”ס. יחידת הינע זו מעבירה את כוחה אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים רובוטית חדשה (במקום הפלנטרית המוכחת מתוצרת אייסין היפנית) והביצועים עומדים על 8.1 שניות מעמידה ל-100 קמ”ש, מהירות מרבית של 205 קמ”ש וצריכת דלק משולבת ומשודרגת של 22.2 ק”מ לליטר לפי נתוני היצרן. שיפור זה בצריכת הדלק מתבטא גם ברמת זיהום 4 בגרסת ה-MHEV לעומת 8 ו-10 במנוע היוצא.
פיג’ו 208 MHEV החדשה תשווק בישראל בשתי רמות אבזור – Allure ו-GT. הראשונה תציע לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10 אינץ’, בורר מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מצלמות חניה אחורית וקדמית HD היוצרות תצוגת מבט על וירטואלי וקווי גבולות חניה, מולטימדיה מקורית בגודל 10 אינץ’ עם ממשק AndroidAuto ו-AppleCarplay, ארבעה שקעי USB, בקרת אקלים אלקטרונית, מראות צד מתקפלות חשמלית עם תאורה והפשרת אדים, בלם יד חשמלי, מראה פנימית מתכהה אוטומטית ועוד.
רמת ה-GT מוסיפה על כך לוח מחוונים תלת ממדי בגודל 10 אינץ’, כיוון גובה גם למושב הנוסע, תאורת אווירה בתא הנוסעים, תאורת LED חיצונית ייחודית, חישוקי 17 אינץ’, גימור שחור מבריק לגג הרכב, מושבי ספורט בשילוב בד ועור מלאכותי, הגה ספורטיבי, דוושות אלומיניום, גג פנורמי בתוספת תשלום ועוד.
רשימת הבטיחות כוללת כבר מרמת ה-Allure שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות כמו בלימת חירום אקטיבית כולל בזיהוי דו-גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה והמשך נסיעה, מערכת לשמירת הנתיב בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית, מערכת שמירת נתיב עם תיקוני היגוי, זיהוי תמרורי מהירות ושינוי המהירות בהתאם בבקרת השיוט, התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה במראות ועוד. רמת האבזור GT מוסיפה לכך מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך.
פיג’ו 208 MHEV החדשה תגיע עם אחריות מלאה ל-3 שנים או 100,000 ק”מ וכן תציע מרווח טיפולים של 15,000 ק”מ או שנה, המוקדם מבניהם. מחיר ה-208 החדשה אפילו פחת ב-500 שקל מול הדגם היוצא ויחל מ-134,490 שקל ותוספת של 10,000 שקל לרמת הגימור GT.
- מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם החדש וקבלת הצעת מחיר מסודרת? הכניסו פרטים כאן
The post חסכונית וידידותית יותר לסביבה: פיג’ו 208 זוכה ליחידת כח חדשה בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.