לכל מותג יש את הדגם שמזוהה עימו בעולם ונחשב לקלאסי ביותר שלו. כזאת היא ה-G80, מכונית הסאלון של יצרנית היוקרה ג’נסיס, הנחשבת לדגם הקלאסי והנמכר ביותר של המותג, עם יותר מ-400,000 רכבים שנמכרו ברחבי העולם מאז שהוצג הדור הראשון שלה ב-2016. כעת מודיעה כלמוביל היבואנית על הגעתה לארץ של הגרסה המחודשת של הדור השני של הדגם שהוצג בעולם ב-2020. בארץ אגב, הדגם היוצא נחשב במידה מסוימת ל-“רכב של הרופאים“, לאחר שלא מעט מלקוחותיו היו כאלה…
חיצונית, שומר הדגם על העיצוב הסאלוני והאלגנטי המוכר, אך מחדש אותו עם שלל נגיעות קוסמטיות הכוללות בין השאר פנסי חזית שעוצבו מחדש ובטכנולוגית MLA חדשה (Micro Lens Array), גריל מעודכן, חישוקי גלגלים “19 בעיצוב חדש, ומאחור דיפיוזרים מעוצבים עם אגזוזים נסתרים המתאפיינים בחיפוי כרום ייחודי בצורת V.
עיצוב הפנים של ה-G80 נשאר נאמן לאתוס העיצוב של ג’נסיס ומאמץ את הקונספט הקוריאני הייחודי של היופי של “החלל הלבן” (פילוסופיית העיצוב של ג’נסיס ששמה דגש על היופי בפשטות ועיצוב נקי), כל זאת תוך שילוב טכנולוגיה מתקדמת בכל הרכב. הריפוד המשודרג כולל תפרים וחומרים איכותיים מעור ואלומיניום והגה עם עיצוב חדש וספורטיבי יותר. תצוגת מסכי OLED גדולה ומרשימה בגודל 27 אינץ’ משלבת את לוח המחוונים הדיגיטליים ביחידה אחת עם מערכת המידע והבידור בפריסה אופקית כשהתצוגה משתרעת בצורה חלקה אל הקונסולה המרכזית, ומייצרת תחושה היי-טקית יותר. אל אלו מצטרפים גימורים חדשים ויוקרתיים יותר בתא הנוסעים, מערכת שמע חדשה מתוצרת Bang&Olufsen עם 18 רמקולים, בקרת אקלים עם 3 אזורים ותאורת אווירה נרחבת יותר. חבילת הבטיחות הרחבה כוללת מעתה חניה אוטונומית מהשלט.
הדגם ישווק ברמת גימור אחת וגבוהה במיוחד הכוללת בין היתר גם: ריפודי עור, תאורת אווירה עם 64 גוונים משתנים, חוגה מזכוכית בעיצוב עדכני להעברת הילוכים, מושב נהג ונוסע עם כוונון חשמלי, מושב נהג עם ERGO MOTION SEAT עם עיסוי ו- 18 כיווני תנועה שונים וזיכרונות מושב נוסע עם מנגנון EASY ACCESS, גלגל הגה עם כוונון חשמלי, חימום הגה, חימום מושבים קדמיים ואחוריים, אוורור מושבים קדמיים, לוח בקרה נוסף במשענת היד של המושב האחורי לרשות הנוסעים, וילונות צד אינטגרליים בשורה שניה, וילון אחורי עם גלילה חשמלית, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולרי, חלון גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת עם 3 אזורי טמפרטורה, תא מטען עם פתיחה חשמלית, מראות צד מתכהות עם קיפול חשמלי וחימום אוטומטי, כניסה והתנעה ללא מפתח, בורר מצבי נהיגה, זכוכיות כפולות בדלתות עם בידוד אקוסטי משופר, מערכת אימות טביעות אצבע המשמש לשמירת פרופיל נהג ועוד. אבזור הבטיחות כולל את כל מפרט מערכות הבטיחות המתקדמות של היצרן בתוספת 10 כריות אוויר.
יחידת הכח נותרה דומה מאוד לדגם היוצא וכוללת את מנוע הטורבו 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר המוכר של היצרן, המפיק 300 כ”ס ו-43 קג”מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים, כאשר החידוש הוא תוספת של הנעה כפולה קבועה שהצטרפה למפרט לשדרוג אחיזת הכביש. הביצועים חמים עם תאוצה ל-100 קמ”ש ב-6 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ”ש, כאשר צריכת הדלק עומדת על 10 ק”מ לליטר בממוצע, נתון שבהחלט נאה למכונית גדולה ועם ביצועים ספורטיביים, אך נדמה שהגיע הזמן לשדרג את הרכב ביחידה היברידית כלשהי שתהפוך אותו גם לקצת יותר חסכוני וידידותי לסביבה.
מחיר ג’נסיס G80 החדשה נקבע על 489,000 שקל.
מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם החדש וקבלת הצעת מחיר מסודרת הכוללת אפשרויות מימון וטרייד-אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן
לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם
The post “הרכב של הרופאים” מתחדש: ג’נסיס G80 החדשה בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.