4 שנים בדיוק לאחר שהושק בארץ הדור הנוכחי של פיג’ו 3008, רכב הפנאי הפופולרי של היצרן שזכה להצלחה נאה במכירות, עם 11,721 מסירות עד כה, מודיעה לובינסקי היבואנית על התחלת מכירה מוקדמת של הדגם המעודכן ל-2021, שיגיע לארץ במהלך הרבעון הראשון של השנה. מתיחת הפנים כוללת את דגמי הבנזין והדיזל המוכרים, אך לא את דגמי הפלאג-אין הייבריד שיגיעו מעודכנים רק במחצית השניה של 2021.
במסגרת מתיחת הפנים זוכה ה-3008 המחודש לחזית מעודכנת לרכב, הכוללת מראה אלגנטי ומתוחכם יותר, פנסי LED כסטנדרט כבר מרמת הגימור הבסיסית, או FULL-LED בדגמים הבכירים, גריל מעוצב ופגוש בעיצוב חדש. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים קלים בעיצוב חדש וחלקה האחורי של הרכב זכה לעדכונים קוסמטיים קלים ובראשם פנסים בטכנולוגיית LED מלאה כסטנדרט. בתוך תא הנוסעים שומר ה-3008 על קווי העיצוב המוכרים של הדגם, אך משתדרג בדיפונים דמויי עץ בגרסאות הבכירות, לוח שעונים דיגיטלי שעוצב מחודש, ועדכון למערכת המולטימדיה.
3 רמות גימור לבחירה
רמת גימור אקטיב הכוללת: מערכת בלימת חירום אקטיבית (עד 85 קמ”ש), זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי בבקרת השיוט, מערכת התרעת ערנות נהג, מערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים ועוד. רשימת אבזור זו תכלול גם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינטש, תצוגה בעברית, העברת הילוכים ממנופים מאחורי ההגה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישני חניה אחוריים עם תצוגה גרפית, מצלמת חניה אחורית הכוללת מבט על וירטואלי על הרכב וקווי גבולות החניה, בקרת שיוט, חיישני גשם ואורות, מולטימדיה מקורית בגודל 8 אינץ’, ממשק Apple CarPlay, מראות צד מתקפלות חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, פתחי מיזוג למושבים האחוריים, כניסה והתנעה ללא מפתח, חישוקי 18 אינץ’ ועוד.
רמת הגימור הבאה הינה חדשה ב-3008 ועונה לשם “אקטיב PACK” הכוללת בנוסף: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אקטיבית בטווח מוגדל (140 קמ”ש), מערכת לסיוע שמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי ומעבר אוטומטי בין אור דרך למעבר למניעת סנוור.
רמת גימור פרימיום הכוללת: התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה ובקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה. רמת ה’פרימיום’ תכלול גם פתיחה וסגירת תא המטען חשמלית, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, חימום מושבים קדמיים, מושבים בשילוב בד ועור מלאכותי, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, תאורת אווירה פנימית LED, חלונות כהים, גג שמש פנורמי נפתח עם וילון חשמלי ועוד.
היצע המנועים לא השתנה וכולל בבסיס את מנוע הטורבו בנזין 1.2 ליטר 130 כ”ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים ומציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.7 שניות וצריכת דלק ממוצעת שעומדת על 15.3 ק”מ לליטר (15.1 ק”מ לליטר ברמת אבזור פרימיום) לפי תקן WLTP. מעליו תפגשו את מנוע הטורבו בנזין 1.6 ליטר 180 כ”ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים ומציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-8.8 שניות וצריכת דלק ממוצעת שעומדת על 14.2 ק”מ לליטר לפי תקן WLTP. בנוסף יוצע גם מנוע הטורבו דיזל 1.5 ליטר 130 כ”ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים ומציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-11.5 שניות וצריכת דלק ממוצעת שעומדת על 19.2 ק”מ לליטר (18.8 ק”מ לליטר ברמת אבזור פרימיום) לפי תקן WLTP.
מחירון פיג’ו 3008 המחודש 2021:
- פיג’ו 3008 1.2 PureTech ‘אקטיב’ – 154,990 שקל
- פיג’ו 3008 1.2 PureTech ‘אקטיב PACK’ – 157,990 שקל
- פיג’ו 3008 1.2 PureTech ‘פרימיום’ – 169,990 שקל
- פיג’ו 3008 1.6 בנזין טורבו ‘אקטיב’ – 169,990 שקל
- פיג’ו 3008 1.6 בנזין טורבו ‘פרימיום’ – 189,990 שקל
- פיג’ו 3008 1.5 BlueHdi ‘אקטיב’ – 163,990 שקל
- פיג’ו 3008 1.5 BlueHdi ‘אקטיב PACK’ – 166,990 שקל
- פיג’ו 3008 1.5 BlueHdi ‘פרימיום’ – 187,990 שקל
The post החל שיווק פיג’ו 3008 המחודש ל-2021 appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.