ב-3 מיליון שקל: רולס רויס דוהן קבריולט נחתה בישראל

בתמונה הראשית: רולס רויס דאון קבריולט נפרקת בנתב”ג. צילום: רות קרגו

חברת השילוח הבין לאומי רות קרגו מדווחת על ביצוע פרויקט יבוא אווירי מורכב, בו יובאה לארץ מכונית מסוג רולס רויס דוהן קבריולט (Dawn – מלשון עלות השחר) בשווי מוערך של 3 מיליון שקלים. הקונה המאושר אגב הוא עודד שריקי, חובב רכבי פאר וספורט ידוע והבעלים של חברת הבנייה ארזי הנגב. הרולס רויס החדשה תצטרף למבחר דגמי מכוניות על שמחזיק שריקי, ועבורו מדובר גם בלא פחות מהדגם השלישי של רולס רויס אותו ייבא לארץ בשנים האחרונות. למרות שבהודעת החברה נאמר שמדובר בדגם הראשון מסוגו בישראל, ככל הידוע לנו, יובאה לארץ לפני כשנה מכונית נוספת מהדגם הנ”ל.

לפי מידע שמפרסם אתר “port2port”, מכונית הרולס רויס החדשה הגיעה לארץ לפני קצת יותר משבוע בטיסה מארה”ב שכללה עצירת ביניים במסלול אווירי של 9,900 ק”מ עד לנחיתת המטוס בנתב”ג. לדברי מורדי יפרח, סמנכ״ל המסחרי ושותף ברות קרגו, אשר מתמחה גם ביבוא רכבי יוקרה: “״להביא רכב שכזה לארץ זה מבצע לא פשוט אשר לא היה מתאפשר ללא שת״פ הדוק של המשרד שלנו בארה״ב, חברת התעופה וכמובן של מחלקת הפרויקטים / תערוכות של רות קרגו בניהולו של קובי שטרמן. הצלחנו לעשות זאת במהירות וביעילות, והלקוח מרוצה. הרולס רויס קבריולט מצטרף למספר לא קטן של רכבי יוקרה אותם הובלנו לישראל בשנה האחרונה. רות קרגו מטפלת בכל נושא הייבוא כולל טיפול מול משרד התחבורה הקשור לייבוא אישי״. בנוסף, בחודשים הקרובים תבצע רות קרגו יבוא של עוד שלושה רכבי יוקרה שיגיעו לישראל בפעם הראשונה.

רולס רויס דאון קבריולט

מכונית הרולס רויס לפני שנאספה בארה”ב.צילום: רות קרגו

רולס רויס דוהן קבריולט נחשפה לראשונה בתערוכת המכוניות של פרנקפורט ב-2015 והינה גרסת הקבריולט של דגם הריית’ קופה. מדובר במכונית פאר שהוגדרה ע”י היצרן הבריטי עם הצגתה כמכונית “הסקסית ביותר שיוצרה ב-111 שנותיו של המותג”, ולצד תא נוסעים עמוס עץ ועור ורשימת אבזור ארוכה במיוחד, מצוידת המכונית במרכב קבריולט ארוך (5 מטרים) עם גג בד נפתח חשמלית, ארבעה מושבים מרווחים, דלתות הפוכות (“התאבדות”) ועוד. מתחת למכסה המנוע מצוידת המכונית במנוע 12 צילינדרים בנפח 6.6 ליטרים, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ומפיק 571 כ”ס המספקים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-4.9 שניות בלבד.

רולס רויס דאון קבריולט

מכונית הרולס רויס לפני שנאספה בארה”ב.צילום: רות קרגו

שיהיה במזל טוב, אנחנו נשמח לפגוש אותה על הכביש.

The post ב-3 מיליון שקל: רולס רויס דוהן קבריולט נחתה בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.